2011. július 8., péntek

Zöldséges ragu tükörtojással

Ez a ragu hirtelen ötlettől vezérelve készült, ugyanis valami változatosságot akartam vinni a vacsorába. Egy fej hagymát megfonnyasztottam egy kis zsírom, majd tettem hozzá 2-3 kockára vágott sárgarépát, petrezselymet, néhány zöldbabot, egy kis borsót és egy negyed üveg (maradék) lecsót. Az egészhez hozzátettem egy bő fél kilónyi kockára vágott vaddisznócombot, majd felöntöttem paradicsomlével. Fűszerezésnek sót, paprikát, kakukkfüvet, borsfüvet, rozmaringot és majoránnát használtam. Amikor a hús már majdnem teljesen készen volt, még adtam hozzá egy kevés kockára vágott uborkát is. A kész ragut valamiért jó ötletnek tűnt tükörtojással tálalni, ami végül valóban hozta is az kívánt hatást. 
Néhány szelet bagett vagy zsömle kerülhet mellé az asztalra, hogy teljes legyen a kép. Meglehetősen tápláló és kiválóan változatos, ugyanakkor egyszerű vacsora.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése