2011. július 29., péntek

Kerti vacsora

Általában igyekszem olyan ételeket készíteni, amikkel nincs sok munka, vagyis egyszerű és nagyszerű az elkészítésük. Ez a vacsora azonban olyan kivétel, amiért bármikor hajlandó vagyok több időt a konyhában tölteni és darabolni.
A tegnapi menü: fokhagymás szelet párolt zöldséggel és kertész salátával, desszertnek pedig gyümölcssaláta.
A hozzávalók a hús kivételével egytől egyik megtalálhatók a kertben. A párolt zöldséghez leveszöldséget, krumplit, borsót és zöldbabot használtam, melyeket egy kis vajon és vízen pároltam meg, fűszerezésnek mindössze sót és borsikafüvet felhasználva. A húst sóval, borsikafűvel és fokhagymával pácoltam és kevés zsíron szinte másodpercek alatt kisütöttem.
A kertész salátához friss hagymát, paprikát, paradicsomot, uborkát és káposztát használtam, amire egy kevés cukrot, sót, citromlevet és néhány csepp olajat tettem.
A gyümölcssaláta a kerteben található aktuális gyümölcsökből készült. Van benne szeder, szőlő, nyári alma, sárgabarack és ringló szilva. A szeder és a szőlő kivételével mindent felkockáztam és dresszing nélkül tálaltam, de akár natúr joghurt is mehetett volna hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése