2011. május 10., kedd

Halpaprikás sztrapacskával

Be kell vallanom, életemben most először készítettem sztrapacskát. Ennek egyszerű prózai oka van, mégpedig az, hogy nem szeret(t)em - eddig. A halpaprikással és a saját házi mozzarellámmal isteni lett.
A halpaprikást a jól bevált recept alapján készítettem, ezúttal pontyhúsból.
A sztrapacskához 3 krumplit reszeltem le, amihez 2 tojást adtam és annyi lisztet, amennyivel összeállt, illetve egy kis sót. Ezután forró sós vízbe szaggattam nokedliszaggatóval és néhány perc alatt készre főztem. A lecsöpögtetett sztrapacskát tejföllel és mozzarellával ízesítettem és a forró halpaprikással tálaltam.
Ez is, mint már annyi másik egyszerű, gyors és finom recept, a leghosszabb benne a mozzarella elkészítése, de azt akár boltban vett mozzarellával vagy túróval is helyettesíthetjük. A sztrapacska elkészítése főzéssel együtt sincs több, mint negyedóra, a hal  pedig szintén hasonló idő alatt készre fő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése