2011. február 4., péntek

Halpaprikás

Már egy ideje készülök egy jó halpaprikást főzni - még anya mondott valamit kb másfél hete, amiről beugrott -, csak eddig nem tudtam rávenni magam a dologra, mivel alapvetően utálok halat pucolni. Most viszont kitoltam magammal, mert kivettem a halat a fagyasztóból, ezek után viszont nem volt más választásom, mint elkészíteni. Végül nem is bizonyult annyira durvának a dolog, mint először gondoltam.



 A halpaprikást egyszerű, magyaros fűszerezéssel készítettem. Hagymás zsírra tettem egy negyed üveg lecsót, majd beleöntöttem a felkockázott halhúst, sóztam, borsoztam paprikáztam és körülbelül negyedóra (maximum 20 perc) alatt készre főztem.
Köretnek egyszerű párolt rizst főztem, ami kellemesen felvette a pörkölt szaftját, és a tálaláskor még tejfölt tettem a tetejére.

Gasztrotipp: a tejfölt akár bele is lehet főzni a paprikásba, ha valaki úgy szereti jobban, én azért ezt a módszert választottam, hogy mindenki eldönthesse, kér-e hozzá tejfölt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése