2011. március 4., péntek

Mustáros szelet

Nem is emlékszem rá, hogy arattam-e már ilyen egyszerű étellel ekkora sikert, mint ezzel a mustáros hússal. Tegnap este végképp nem volt ötletem, mit készítsek, ezért felszeleteltem egy vaddisznócombot (házi sertéscombból is ugyanolyan jó), bekentem mustárral, rádobáltam egy kis maradék hagymát meg fokhagymát - tényleg csak azért, mert épp volt maradék -, tettem alá egy kis zsírt és vizet és hőálló edényben bedobtam a sütőbe. A szeletek vastagsága függvényében 40 perc és 1 óra közti a sütési idő. Köretnek szerintem a párolt rizs illik hozzá leginkább, de akár kenyérrel is fogyasztható, sőt szendvicsbe is jó választás.
Annyira jól sikerült , hogy Ferike ma ebédre megevett belőle két tányérral és - emlékezetem szerint ilyet még soha nem csinált - ki is nyalta utána a tányért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése