2011. március 8., kedd

Nachos

Nem kell ahhoz boltba menni, hogy az ember néha chipset egyen, sőt, otthon sokkal egyszerűbben és gyorsabban juthatunk bármikor friss chipshez olyan alapanyagokból, ami minden háztartásban - igen, e tiedben is - garantáltan megvan.
A nachost én fele rész búzalisztből és fele rész kukoricalisztből készítettem, mert épp volt itthon kukoricaliszt, de ha nincs, jó a sima liszt.
A liszthez tegyünk fűszereket - legegyszerűbben sót, borsot és paprikát, de akár a kedvenc fűszerkeverékünket is -, és vízzel állítsuk össze ruganyos tésztává. Ezután nyújtsuk ki, vágjuk fel - mondjuk háromszögekre - és süssük ki zsírban vagy olajban. Ugye megmondtam, hogy minden megvan hozzá otthon?
Én most épp ketchuppal tálaltam, de többféle mártogatós is elképzelhető hozzá, mondjuk egy lágy sajtkrémes szósz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése