2011. február 26., szombat

Banánturmix

Úgy döntöttem, hogy vendéghétvégét tartok és bemutatok néhány olyan fogást, amit nem én készítettem eredetileg, de inspirálónak találtam, illetve egy részét később magam is elkészítettem. Főként Adri receptjei jönnek most.
Ez a banánturmix egy lendületes reggel kezdő itala lehet, de alkalmas akár tízóraira vagy uzsonnára is. A turmixgépbe daraboljuk bele a banánt - 2 pohár turmixhoz egy közepes banánt ajánlok, de ízlés szerint használhatunk többet is -, tegyünk hozzá 2 evőkanál mézet (ha 3 évnél fiatalabb gyereknek készítjük, akkor méz helyett használjunk cukrot) és turmixoljuk össze 2 pohár tejjel.
Én fahéjjal készítem a banánturmixot, mivel a banán és a fahéj nagyon jó párosítás, viszont Laci nincs oda a fahéjért, ezért Adri csak utólag szokta a sajátját ízesíteni.

Egy mozgalmas hólapátolás után ez a turmix jó feltöltődést jelent - lehet, hogy vetetek is Jozsóval néhány banánt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése