2011. február 25., péntek

Müzli

Vidám - bár havas - reggelre ébredtem, és egy ilyen reggelt a legjobb valami lendületes reggelivel kezdeni. Én mára a müzlit választottam. Egy adag zabpehelybe - mert az mindig van itthon, hogy tudjak zabpelyhes kekszet készíteni, hmmm lehet kellene is... Szóval egy adag zabpehelybe daraboltam egy kis diót, aszalt meggyet és szilvát - ezek háziak -, friss almát - ez is hazai még - és egy kis csokit (tényleg csak kicsit), hogy energiát adjon.
Ezt a müzlikeveréket még tetszőlegesen lehet dúsítani olajos magvakkal és aszalt gyümölcsökkel. Akár mazsolát is tehettem volna bele, de nem vagyok oda a mazsoláért, úgyhogy az kimaradt.
A müzlit ehetjük tejjel, joghurttal vagy mézzel, de így magában is tartalmas és energiadús reggeli. Egy ilyen lendületes reggelhez ideális - különösen, mivel mehetek havat seperni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése