2011. február 19., szombat

Télburger

Ez a szendvics több okból sem hamburger, viszont megtévesztésig hasonlít rá, de nincsenek benne friss zöldségek - kivéve a hagymát -, így nem kerül egy vagyonba és télen is élvezhetjük - ezért lett télburger.
Vágjuk fel a zsömléket, tegyünk bele hirtelen sült szelethúst vagy akár hamburgerpogácsát - ami végülis egy lapos fasírt kicsit más fűszerezéssel -, sajtot, panírozott hagymakarikákat és ketchupot.
A hirtelen sült húshoz a hússzeleteket sóval, borssal, paprikával és delikáttal ízesítettem és forró zsíron percek alatt megsütöttem - célszerű nem túl vastag szeleteket vágni a húsból, esetleg kiklopfolni sem árt.
A panírozott hagymakarikákhoz karikára vágtam egy nagy hagymát, a szeleteket szétszedtem - több lyukas karika lesz a rétegekből -, majd duplán paníroztam (kétszer kell a tojásba és a zsemlemorzsába forgatni) és kisütöttem.
A zsömle is házi készítésű a receptje itt található.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése