2011. február 21., hétfő

Töltött hús

Amikor már végképp azt hittem, hogy nem lesz ötletem a vacsorát illetően, anya kisegített egy javaslattal - száraz kenyér úgyis mindig van itthon.
Ehhez a töltött húshoz mindössze néhány szelet hús kell - sertés vagy marha, ki mit szeret - és egy kis töltelék. Most hagyományos májas tölteléket készítettem hozzá 2 csirkemájból 2 marék áztatott kenyérből, 2 tojásból, sóval, borssal, paprikával, hagymával és - friss, erkélyen szedett - petrezselyemzölddel.
A betöltött húsokat egyszerűen leraktam hőálló üveg edénybe - előtte kicsit kizsíroztam -, öntöttem alá egy kis vizet és betettem a sütőbe 220 fokra. Így kb 40 perc alatt elkészült a vacsora.
Ehhez a húshoz én salátát, párolt zöldséget vagy savanyúságot ajánlanék, de természetesen bármilyen körettel kínálható, amit a család szeret.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése